Mongobarn

2010-11-16 | 23:25:15
Läkaren på vuxenpsyk frågade mig idag;
"Har de nån gång röntgat din hjärna på Bup?"

EEH, VA?....
Nu känner jag mig störd på riktigt. Ätstörd, självskadebeteende, tvång, depression, röster, ångest... När ska det ta slut? Eventuellt höjer de min Zyprexa-dos, eller så byter jag medicin helt. Har dock inte fått någon behandlare än, så än så länge är allt som förr. Vill jag låtsas. Läkaren var för övrigt ett riktigt pundhuvud. Sa inte en enda klok grej under den timme vi satt tillsammans. Idiot-läkare.

Jag har failat som fan idag. Och igår. Jag ska inte göra nå planer för morgondagen, bara äta så lite som möjligt. Blir bättre så, då har jag inget "löfte" att bryta heller. Ska äta Fiber+ en timme innan jag slutar skolan så jag inte far på stan och köpet nåt äckligt och äter. Kanske köpa en kaffe i cafét, om jag behöver bli uppiggad. Bättre det än godis, även om jag inte ens tycker om kaffe.



atara

Sv: Ja, det lönar sej! Det är en jättebra film. Du kan ju kolla här: http://www.tv-links.eu/movies/Girl--Interrupted_3739/

Brukar inte kolla så mycket film på nätet, så känner inte riktigt till var det är bäst att kolla. Blir mest att titta på serier, dem hittar jag. :)



Frågade om de röntgat din hjärna på BUP? Låter... hard core. :D

2010-11-22 / 00:12:58
Blogg: http://atara.blogg.se/



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.