L.O.V.E

2010-11-24 | 20:25:52
Skolan idag. Dog. Flera gånger om...

Det snyggaste jag skådat på länge har befunnit sig i min närhet. Vandrat omkring i vitt baslinne {det sexigaste en kille kan ha på sig} så musklerna syntes. Han är inte body builder, no-no, utan sådär lagom muskulös. Perfekt. Gjort det han är bäst på; spelat gitarr / bas, fixat ljudet, dragit och kopplat sladdar. Kunskaper är sexigt! Dog som sagt...

Hade det inte varit så fruktansvärt invecklat så hade jag försökt visa honom mer vad jag känner. Vi går i samma klass, och det är så jäkla komiskt - vi har varit totalt 5 par i klassen, och vi är cirka 25 personer allt som allt. Alla hookar upp med varandra {mitt ex går i klassen, och även hans ex}. Känns... fel. Men what to do? Man kan inte bestämma över sina känslor.

Står inte ut med att inte få röra vid honom och vara nära honom. Men å andra sidan så kan det bli så fel om jag visar nåt. Menar, det är så bra nu, han är en bra vän. Men jag vill mer. Tror jag.. ÅH!





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.