2011.04.07

2011-04-07 | 16:09:34
Är halvvägs klar med min ta-fram-vågen-utan-att-M&P-märker-uppgift. Vågen är framtagen, men saknar batterier. Det är ett sånt där runt och platt batteri. Ska fara och köpa snarast. Hoppas kunna väga mig imorgon! WIHO! Om jag nu vågar........

Har ju inte vägt mig på evigheter. Vågen har varit borttagen och gömd i en kartong på vinden i ca 2 år. Har under den tiden endast kunna väga mig när jag haft läkarbesök, och då har man ibland fyllt upp sig med vatten = har inte visat rätt vikt.

90 kcal in idag än så länge. Planerar att inte äta något förrens middagen med familjen. Den kommer jag inte undan. Inte heller kvällsfika senare ikväll. Fast ska bara äta lite såklart.

Thin, here i come!

Zui Suicide / beautiful like hell




Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.