Run fat as, run!

2011-04-09 | 19:41:18
Har varit ute och sprungit / powerwalk'at i 33 minuter alldeles nyss. Gick / sprang ungerfär 50/50 kanske. Helt ok för att vara första gången {springa} för i år. Plus, det var seriöst huuur länge sen som helst som ja träna såhär. Minns knappt när jag var ute och sprang sist, säkert 1,5 år sen. Fetto.

Funderar på att göra följande träningsvideor också - 1 & 2. Gjorde dem igår och DAMN, mina ben dock! Stora muskelgrupper, lika med hög förbränning, lika med att jag går ner i vikt, lika med att jag bilr glad. Måste fan träna mer alltså. Ska definitivt göra de videor jag nämnde.

Och maten. BALLE. Ingen mat förrens klockan 16:45 ca. Och vad åt jag då? Godis, jävla fetto. Så jäkla besviken på mig själv. Ca 1000kcal in bara sådär. Så onödigt. Sen middag, den kom jag inte undan. Räknade att jag ligger på ca 1360kcal {in} nu. Har råd med MAX 100kcal till. För jag vet att jag måste äta nåt slags kvällsfika. Inte kommer det då bli godis, som resten av familjen på lördagar. Det är ju bara att glömma.....

Fetto.

Vill ha ↓





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.