Exercising

2011-04-11 | 20:03:56
19:30
Varit ute och sprungit nyss. Samma runda som i lördags (+/- 150 meter kanske) men ungefär 2 minuter snabbare. Sprang mer idag än vad jag gjorde sist. Det var några andra som var ute och sprang som kom från en avtagsväg och sprang i min riktning. Hade dem framför mig på slutet - blev sjukt peppad att hålla uppe farten tack vare dem. De var snabbare än mig dock, men jag stretade på. Jag kunde ju inte vara sämre. Alltså stanna och gå, även om jag seriöst höll på att dö.

Ska göra mina vanliga träningsvideor nu.
8 minute LEGS
8 minute BUNS

19:55
Stretchar. Borde egentligen ha gjort en del situps också, men gillar inte att göra situps när jag har mens. Vilket jag har nu. Fuck. Aja, svetten rann efter träningsvideorna ovan. Good!

Nu ska jag inte äta nåt mer ikväll. Bara té = 0 kcal. Eller typ 1,5 kcal eller nåt, men det är så lite, det brukar jag inte räkna med. I alla fall inte dagar som denna då jag inte har räknat kalorier alls.

Skinny, here I come!





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.