Cut. Blood. Satisfaction. Regret?

2011-08-07 | 03:25:21
03:22.
Vill skära.

Ni vet, man surfar runt på nätet, klickar upp en länk, klickar vidare, klickar lite till, och tillslut är man inne på self harm-sidor och vilsna själar visar bilder på sitt blod.

Jag har varit skadefri {well, skärfri åtminstonde} sen i oktober 2010. Vågar inte skära, med risk för att fastna igen. Men vet ni vad? Det enda på min kropp som tydligt syns och skriker hjälp, jag är inte okej, det är mina ärr och tragiskt / tur nog börjar de blekna. Röda ärr blev till vita ärr som smälter in i min bleka hudton. Plötsligt är allt som bekräftar mitt lidande borta.

Skära?


clarisse

Låt bli, snälla. Du kommer att ångra dig när det väl är gjort. Och då kommer hela den här skärfria tiden vara om förbi, och du får börja om på nytt.

2011-08-08 / 16:11:05
Blogg: http://clarisseaeabeatrix.wordpress.com



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.