U N S

2011-08-11 | 03:27:15
Hatar livet. Hatar mat. Hatar UNS.

UNS är en jävla låtsas-sjukdom. En diangos som alla misslyckade men lika miserabla får. Hatar att inte kunna kontrollera maten till 100%. Hatar att mina ben styr mot glassfrysen på affären men allt jag har i tankarna är "NEJ NEJ NEJ" - vill inte ha mat, vill inte äta, vill inte bli fet. Fetare, menar jag. Men benen bara fortsätter att gå.
Väl hemma så är inte ens glassen god. Alls. Alldeles för gräddig, fettig och äcklig. Men handen fortsätter med samma rörelse, fattar skeden och skopar upp en tugga. Allt jag har i tankarna är "NEJ NEJ NEJ".

Det finns ingen logik i det här.



Ickus

Jag använder aldrig min mail men jag har msn om du skulle vilja ha det. Annars hänger jag ju mycket på Anamia. Kram!

2011-08-21 / 04:36:24
Blogg: http://ickus.blogg.se/
Eff

Vet precis vad du menar. Diagnosen UNS känns som om någon stämplar en med en fet jävla stämpel i ansiktet med ett enda ord på; misslyckande.

Så känns det för mig iallafall. Sen att man inte riktigt har kontrollen. Usch.



Du kan klara det här iaf, kom ihåg det. Stay strong!

2011-11-03 / 11:46:55
Blogg: http://sharpknife.blogg.se/



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.