Let me say it if you don't mind - It's only you, I think about

2011-12-03 | 23:27:09
Jag har träffat en så himla fin kille. Vänlig ända in i hjärtat, inte en sån typ som söker bekräftelse hos allt och alla, är ärlig och vågar säga fina saker, lugn och trygg som person och han är bara en sån vacker människa. Har spenderat många småtimmar i vaket läge istället för sovande, bara tänkt på honom. Jag känner både ett pirr, en glädje och ett lugn när jag är med honom. Just nu är han en av mina bästa vänner men jag tror att mina känslor kan räcka längre än så. Sa för flera flera {kanske 10?} veckor sedan till min bästa tjejkompis att det inte skulle förvåna mig om jag föll för honom. Tror det är det som håller på att hända.

Fina fina du, vad gör du med mig? Kan inte sluta tänka på och längta efter dig


Mallan

Vilken fin blogg du har :)

2011-12-14 / 10:28:49
Blogg: http://jagskablivacker.myshowroom.se



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.