1 Jan 2011

2011-01-02 | 00:03:20
Fetto jävel. Har ätit så groteskt mycket idag, f-y-f-a-n. Ont i magen, hej 500-kilos-tjejen...

Piercingen har åkt ut nu också. Den började migrera, typ. Kommer få fulaste ärret ever, men hey, ett ärr mer eller mindre på min kropp, vad fan gör det?

Vad mer kan jag berätta? Nyår sög. Jag hatar nyår. Grät in även år 2011, precis som jag gjorde med år 2010.

Och ja, mitt ex ÄR tillsammans med en annan kompis i min klass nu. INTE OKEJ! Hallå, det finns faktiskt en regel - man blir inte tillsammans med sin kompis ex!! Den må vara oskriven, men säg någon som inte känner till den. Jo, jag vet en... Jävel vad jag är arg på henne.

Ska göra upp en plan för morgondagen. Lägger upp den sen. Imorgon ska allt bli perfekt.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.