Hate, hate, hate...

2011-01-22 | 02:04:38
Festen sög. Den var trevlig medans A var där, men när han for fanns det egentligen ingen anledning att stanna. Fast jag stannade ändå. Tänkte väl att.. att det -kanske- kunde hända nåt roligt. Nope, I was wrong.

Det kändes inte som att jag fejkade glädjen och skratten ändå, det var ju faktiskt liite kul trots allt. Men när jag gick ut från huset och skulle hem - då jag inte behövde skratta, vara speedad eller tycka att saker och ting var roligt bara för att passa in, nä då kändes det sämst.
Kände ångest › B a r a  å n g e s t .

Och jag drack inget = jag litar på det jag upplevde / kände är sant.


Turduvorna, FUCK THEM säger jag bara. Så jävla respektlösa dem är. Rätt framför face'et på mig, strular och har sig. Sen gick de tack och lov upp på sovrummet, but still. Till och med de andra tyckte dem var respeklösa mot mig när de gjorde så...

Skulle kunna skada mig nu. Har inte skurit mig sen i oktober kanske, men nu känner jag verkligen suget. Shit. Får inte. Kommer få mer ångest då. Vill. Vill. Vill...





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.