Plan for tomorrow - f r i d a y

2011-01-14 | 01:02:44
10:00 - vakna, vakna, vakna {ja, det kan ta ett tag}
12:55 - första lektionen
15:35 - slutar skolan
18:00 - middag hemma, det minsta jag kommer undan med
21:00 - kvällsfika, samma där - det minsta...

Seriously, nu måste jag ta mig till skolan. Jag vet att jag inte mår bra av att ligga hemma hela dagarna, även om det är det som jag helst vill göra. Ligga hemma och gömma mig för världen. Jag ser morgondagen som en prova på-dag. Provar på det där med att vistas bland folk, kanske vara lite social, göra nånting... Har ju bara varit hemma hela lovet.


Emma

Jag hade också svårt att ta mig iväg till skolan!

2011-01-16 / 01:53:52
Blogg: http://emmabroman.blogg.se/



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.