School

2011-01-31 | 02:26:49
For the first time så gruvar jag mig inför skolan imorgon. Jag brukar älska skolan. Jag brukar älska stämningen och andan i hela skolan, brukar älska att ha vänner i andra program, älska att ha underbara vänner i sin egen klass... Jag brukar alltid bli på bättre humör när jag är i skolan. Ta fredagen som exempel. Det var hur härligt som helst att komma till skolan igen.

Men nä, nu känns det bara... ångestladdat. Oroar och gruvar mig inför allt. Jag kan som inte riktigt sätta fingret på det och specificera vad det egentligen är jag oroar och gruvar mig inför, men det faktum att jag ska till skolan imorgon, det känns inte bra.

Åh, hatar ångest på natten. Fara till skolan? Inte fara till skolan?





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.