Today has been okey

2011-01-03 | 00:41:58
Dagen.. Aa, det har väl gått okej. Tog städning och andra saker i annan ordning än tänkt, men det blev gjort iallafall. Dock mer mat än tänkt. Loser. Ska göra lite bättre av mig imorgon...

M å n d a g
Vakna. Varma Koppen {110 kcal}
Åka till stan med en kompis.
Vara pank när hon föreslår att vi ska fika eller äta...
Kommer hem. "Jo jag har ätit lunch, jag åt lunch på stan" HAHA LOVE IT!
Blablabla, göra nånting. Kanske promenad?
Middag. Lite mindre än normalportion.
Vila / slöa / dega / göra ingenting.
Kvällsfika. Det minsta jag kan komma undan med.
Sängen, film, dator, skriva, surfa, sova.....

Åh, jag vill inget annat än att gå ned i vikt. Måste minst gå ned 10 kilo. Vet inte exakt vad jag väger nu {mams och paps har tagit bort vågen} men på ett ungefär. Groteska siffror. Ska bli smala och fina siffror.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.