Tuesday Plans

2011-01-25 | 00:25:17
Imorgon måste jag verkligen ta mig till skolan. Känns som att jag säger det jämt, haha. Det är kanske lite "Mycket snack men ingen verkstad" över det...
Men nu ställer jag in mig, både fysiskt och psykiskt, på skoldag imorgon. Har lagt fram kläder för morgondagen, ställt väckaren, smider planer och tänker positiva tankar i huvudet - Jag kommer komma upp imorgon bitti...

07:10 - Vaknar
08:30 - Lektion
09:35 - Håltimme {sitter i cafét och är social med den som vill}
11:00 - Går och äter lunch, fast jag tycker såklart inte riktigt om maten, blablabla.... *bortförklaringar*
12:00 - Lektion
12:30 - SLUTAR!
13:00 - Stan / tidsfördriv / prova ett par dösnygga skor
18:00 - Middag hemma
21:00 - Kvällsfika {yoghurt}
22:00 - Se film och förhoppningsvis somna tidigt...

» Jag vet att jag mår bra / bättre av att komma till skolan på dagarna.
» Det var länge sen jag träffade klasskamraterna, ser fram emot att träffa A och L.
» Jag känner mindre skam på kvällen om jag har gjort något vettigt på dagen.
» Första lektionen i det nya ämnet imorgon, att missa första lektionen = dåligt intryck på läraren.
» Vill komma mig ned på stan och prova skorna jag suktar efter...
» Ha på sig fina kläder i skolan = jag känner mig piggare.
S l u t s a t s : Det kommer gynna mig att komma upp på morgonen och fara till skolan.

Love these legs ↓ Nån som vet vad modellen heter?




Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.