All talking

2011-07-06 | 13:01:32
Jag var så jävla hungrig igårkväll alltså. Höll på att gå av. Borde ha varit en skön känsla men det var det inte. Tack och lov var klockan så mycket och alla hade gått i säng så jag kunde inte gå upp och börja stöka i köket. I huvudet cirkulerade dock tankar att jag idag skulle fara och köpa massa glass och bara äta, äta, äta. Nu när "idag" är kommen så vet jag inte. Känner mig inte alls sugen på mat. Lika bra det.

What else? 67,5 kilo imorse. Bara ner 0,1 kg sen igår, men bättre de än att gå upp.
Fast ja, jag har fettat på mig igen. Låg ju på 66,9 ett tag och trodde att jag skulle klara 65,0 kilo till studenten, but I didn't. Satsar på att gå ner så mycket som möjligt tills skolan börjar istället. Ska chocka alla. Längtar.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.