Everybody just had a good time

2011-07-24 | 03:30:15
65,9 imorse. YES!

Och ikväll blev det spontan utekväll » alkohol i den mängd {en cider + två shots} att det är lagom vätskedrivande, plus jäkligt mycket dans på dansgolvet {förbränna kalorier, förbränna kalorier!} så jag hoppas att det syns nåt litet på vågen imorgon i alla fall. Om jag hinner kissa ut en del bara, hehe... Nåt fyllekäk vart det då fan inte! Det är inget för mig. Vill känna mig smal och ren.. Smal och ren..

Mr. Loverboy var med ut ikväll också. Holy bananas, snygg! För att få nån fart på torpet så såg jag till att vi bytte nummer innan kvällen var slut. Nu sms'ar vi och jag ler varje gång mobilen vibrerar.

{ BLI INTE KÄR FÖR FAN!! }





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.