S ö n d a g

2011-07-10 | 18:25:45
Det finns både fördelar och nackdelar med att sova {för} länge. Kan man lugnt säga.
+ Man sover bort ett par måltider
-  Man vänder på dygnet

Sov till 11:30 idag, gick upp och åt frukost. Hade inget val eftersom föräldrarna också var i köket vid den tidpunkten. Gick på rummet igen, pratade telefon med kompis i en timme. Somnade. Vaknade lite nu och då, drömde läskiga drömmar, och nu är klockan 18:21 och jag har just klivit upp för andra gången idag.
Imorgon måste jag stiga upp klockan 8:00 för jag har tid på sjukhuset. Well, lycka till med det...

Hade gått upp 0,4 kg sen igår. Var ju hos farmor och farfar och åt pizza + efterrätt. Sen när vi kom hem, macka och lite choklad. Hade önskat som fan att jag gått ner, men icket. Får ta en promenad ikväll och även hoppas på att det där med att sova bort ett par måltider gjorde susen.
67,3 kilo / 167 cm över havet.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.