F . E . T . T . O

2011-06-06 | 21:02:59
Allt är så miserabelt. Om jag bara kunde vara duktig nog. But I'm not.

Helgen har varit sämst - jag har tappat fan all kontroll. Hela veckan har varit sämst, egentligen. Har inte följt mina regler alls {maxmaxmax 3 måltider om dagen, antingen frukost eller lunch - aldrig båda, klunka vatten och Fiber+ etc etc..}, jag har bara fettat mig. Som nyss - satte i mig en B&J. ALLTSÅ ÄR JAG HELT JÄVLA PUCKAD ELLER, FETA JÄVEL, DÖ!!!

Om 10 dagar tar jag studenten och då ska jag vara nere på 65,0 kilo. Panikvägde mig imorse och gissade att vågen skulle stanna på ca 67,5 kg {kanske lite önsketänk..} men nope, 67,9 kg blev det slutgiltiga. Blev arg och kastade in vågen i garderoben igen.
F. A. N.

Måste alltså ner 2,9 kilo på 10 dagar. Om fem dagar ska jag ha gått ned 1,45 kilo om det ska hålla, gärna mer än så. På lördag alltså, då ska vågen stå på 66,4 kilo - MAX.

Fasen vad jag blir motiverad nu. Måste. Kämpa. Hårdare. Ska klara detta.
Feta jävel.
Banta.
Nu.







Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.