Han.

2011-06-20 | 00:08:24
Apatisk.

Han som borde vara min är snart någon annans.
Han som jag älskar älskar någon annan.
Jag står inte ut.

I varje sång som spelas hörs kärleksfulla rader.
I can't live without you.
I'll never let you go.
L - is for the way you look at me.
SLUTA. Jag står inte ut.

Det bryter ned mig från insidan och ut. Att inte veta. Att inte få känna. Att du kanske inte är min. Du har aldrig varit min och kommer säkerligen inte heller någonsin bli det.

Jag känner mig som tredje hjulet.
Den som blir kastad likt en trasdocka från famn till famn men ingen tar emot mig.

Apatisk, och jag står inte ut.

Byter spellista till min gråtar-lista. Där finns garanterat inga kärleksfulla rader som fyller mig med hat. Där finns endast tårar. Och där känner jag mig hemma.

Är det såhär livet ska vara?

Snälla.








Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.