Food.........

2011-03-28 | 00:07:45
Fläskberg.. Har ätit frukost, tårta, chokladbollar, middag, mer chokladbollar, american cookies, ännu mer chokladbollar, en bulle, juice.... Har seriöst vandrat från kalas till kalas, bara mer och mer go'fika. Fyfan.

Imorgon, skollunchen. Ska äta jättelite. Vi har besök från, ehm.. ...södra Sverige {Hej jag är en anonym jävel, vill inte avslöja för mycket...} i klassen under ett par dagar, vill inte visa hur fet och glupsk jag är inför dom. Pyttelite skollunch - blir en enkel match, maten är ju inte direkt god så.

Men helgen har varit sämst, bara en massa jävla mat.
Egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska skriva mer. Jag känner mig bara så jävla grotesk nu {men som om det vore en nyhet? Nej} och skulle vilja trycka på en knapp och hips vips väga 15 kilo mindre. Fast, om det vore så enkelt så skulle alla vara pinnsmala. Men nope, det krävs diciplin för att nå dit. Och OM jag ska nå dit. Förr eller senare.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.