Jag...

2011-03-29 | 23:57:00
...är snart 19 år
...har aldrig haft ett jobb
...kommer måsta gå 4 år i gymnasiet
...läser ca 50% denna termin men orkar ändå inte med skolan
...äter anti-psykotiska, anti-depressiva och lugnande mediciner
...är smått intresserad av en kille som låtsas som att jag inte finns
...ligger på IG-gränsen i en A-kurs
...har färre och färre nära vänner kvar
...depression är min granne
...jag är ful, fet och grotesk {inte konstigt att han inte vill veta av mig}
...kan inte ens göra något så basalt som att äta normalt
...är inne på mitt tredje år inom psykiatrin
...firar 4 år tillsammans med ätstörningen till sommaren
...sover på helt fel tider
...är helt jävla misslyckad





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.