Ångest en vanlig torsdagkväll

2011-03-24 | 23:43:52
Loggade in och tänkte publicera ett fjuttigt inlägg. Slutade med en make over av headern. {Tryck F5} Det är jag på bilden, plus lite redigering. Vet dock inte om jag gillar den. Fast den hör ihop med namnet. Razors in darkness.

Dock var det länge sen jag behövde ta till några razors. Hade fetaste impulsen för några dagar sen men jag lyckades hålla tankarna på annat håll. Rätt bra, jag har nog med ärr redan..

Men det är mycket som gnager inom mig. Jag har dragit ned ännu mer på skolan, men ändå orkar jag inte med dagarna. Jag vill stänga in mig och aldrig se dagens ljus, men då pajjar jag min praktikplats och det vore inte det bästa. Jag har hittat den perfekta killen men han vill inte hitta mig. Snart tar man studenten, men guess what, jag åker dirre tillbaka till skolbänken efter sommaren. Hej, 4 år på gymnasiet är min grej det. KUL. Det brukar kännas okej med fyra år, men nu känns det bara bajs. LIVET SUGER.

Jag vill bara stänga in mig, svälta mig smal, bli perfekt och sen kanske leva livet. Kanske. Jättekanske om jag ska vara ärlig. Troligtvis kommer jag inte vilja det, inte ens när jag är smal. Men what to do, har man blivit tilldelad ett skitliv så..

Balle, jag har ångest. Det märks i hur jag skriver. Orden bara matas fram av sig själva. Jag skriver före och tänker efter - så mycket ord finns i huvudet på mig nu, när jag har ångest, så att jag inte hinner tänka i samma takt som de produceras. Ingen, ingen, ingen läser detta dravvel, men är är väl kul att läsa om 20 år. NOT. Jätteroligt att läsa om mina icket exsiterande roiga tonårsår. Jätte.

Jag är så jävla miserabel. 18 år och käkar anti-psykotiska, anti-depresiva och lugnande som om det inte fanns någon morgondag. Nästan. Vi höjde min dos lugnande idag i alla fall. Ah, roligt. Intresseklubben antecknar. SHIT, sluta babbla!! Kan ni förstå vilken röra det är inom mig? Kanske, kanske inte. Men who cares?


clarisse

jag tycker att headern blev supersnygg.



Och skönt att du inte behövt ta till den metoden på ett tag och att du lyckades motstå när du hade hög impuls:)

2011-03-26 / 10:53:05
Blogg: http://www.clarisseaeabeatrix.wordpress.com



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.