. . . Prix de Lausanne . . .

2012-02-03 | 00:43:15
Väger horibelt mycket just nu. Gårdagen blev ett riktigt misslyckande, och sånt sätter spår på vågen... Ville inte ens ha den där maten. Jag var och är fortfarande ruskigt motiverad till att rasa. Intalar mig själv - håll ut till du rasar!

AnaMia {anamia.junity.com} har stängt ner, nån som vet ett annat svenskt forum dit många "flyttat"? Tell me!

Har suttit stora delar av dagen och kollat på balett. Det hålls just nu en internationell balettävling i Schweiz för unga talanger mellan 15 och 18 år. Har kollat bilder och videoklipp som spelats in - oj, vilken thinspo! De är så himla himla vackra. Och balettälskare som man är så kan jag ju inte undgå att det var jag som befann mig på Pirx de Lausanne nu.

h e m s i d a ... b i l d g a l l e r i ... v i d e b l o g g a r


L

Balett är vackert!

Jag undrar oxå över anamia jinity ;o <3

2012-02-04 / 23:12:21
Blogg: http://skinnylittlesecrets.blogg.se/
T

Jag är ledsen att du också känner så. Hemskt egentligen.. Ta hand om dig!

2012-02-16 / 12:56:27
Blogg: http://thefighter.webblogg.se/



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.