I huvudet

2012-01-11 | 01:06:18
. . . Kanske bör man knåpa ihop och skriva ut ett schema för vägning och vikt. Morgonvikt är givet, men sen funderar jag på att tvinga mig själv till kvällsvikt också. Så kanske jag äter mindre. Hatar hatar hatar höga siffror. Vikt mitt på dagen också? Ska fundera på saken.

. . . Bara äta grönt i skolan? Gröna saker. Sallad, spenat, gurka, äpple, avoccado, broccoli, bönor, päron, druvor, etc. Nog för att jag bara tycker om hälften av det jag nyss rabblade. Äh, gör ju saken bara ännu lättare.

. . . Och piller såklart. Har två burkar äppelcidervinäger-piller hemma, en del Fiber+ också, kanske några random höj-ämnesomsättningen-piller också om jag letar. Piller, grönt och vatten, ohyes!

. . . Fick i uppdrag av psykologen att själv ringa till Freja - ätstörningsenheten här i Umeå. Skulle säga "Hej, jag skulle vilja disskutera behandlingsalternativ". Känner bara rädsla till en miljon, massvis med ångest och ännu mera press att rasa i vikt (dom kan väl inte ta emot en knubbig liten tjej som bara äter på fel tider och fel saker?). Fuck life.





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.