Mathat.

2012-01-17 | 01:31:43
Jag kan känna sug efter mat, att jag vill äta nånting. På ett normalt, bra och friskt sätt. Men när jag väl öppnar kylskåpsdörren så är det inget som tilltalar mig. Inte heller i skafferiet eller frysen. Läser skolmatsedeln och funderar och planerar, förbereder mig. Hur mycket jag ska äta, om det är potatis eller pasta imorgon, om jag ska ta den vegetariska maten eller inte. Så att jag slipper så i den långa och stressiga matkön och bestämma sånt. Men det blir ett enkelt beslut - inget verkar gott och inget tilltalar mig. Jag känner bara avsky inför all mat. Vårrullar, nej, Potatis, nej. Lasagne, nej. Palt, nej. Fruktsallad, nej. Glass, nej. Yoghurt, nej.

# § % ¤ < @ £ • B R A I N F U C K • £ @ < ¤ % § #





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.