Navelpiercing - cheerio!

2012-01-11 | 23:40:49
Yes, där åkte navelpiercingen. Det känns tomt utan och jag har velat i dagar om jag ska ta ut den och låta den läka ihop eller inte. Men för tusan, det är fan inte snyggt med en dåligt placerad och irriterad navelpiercing. Vill så himla gärna ha en snygg knapp på magen, men har så himla mycket ärrvävnad där nu... Hört att det går att pierca trots ärrvävnad, bara att det ska göra ondare. Men hey, är jag rädd för smärta? Nono. Snarare att jag söker den... o_O

Annars då?
  • Mina läppar har haft en tonad blålila färg idag. 10 poäng till mig!
  • Mamma peakade att jag skulle se en dokumentär om sockerberoende. Jaha, tack då. (Vet fortfarande inte vad hon menade med det dock. Kan vara allt ifrån att hon tycker jag är sockerberoende, till att jag tänker för mycket på min vikt, till att jag är överviktig, till att jag dricker för mycket läsk..... Thanks anyway.)
  • Mina nagelband är fortfarande såriga, blödande och onda. Tror det är tvångsbeteende och smärt-sökandet kombinerat som gör att jag rycker nagelband.
  • Är på min högsta vikt nånsin {gångra 30 x 2 och lägg på lite till} och jag känner bara DÖ DÖ DÖ.


X

Brukar också sitta och dra upp mina nagelband när jag är nervös eller har ångest. De gör så satans ont efteråt! Hoppas det blir bättre för dig snart, styrkekramar! <3

2012-01-12 / 09:07:06
Blogg: http://dryhands.blogg.se/



Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.