Do you know what it's like to feel ugly all the time??

2011-04-10 | 23:17:04
Tung i huvudet. Trötta ögon. Orkar inte tänka.

Jättenervös inför vägningen imorgon. Kommer hata mig själv för evigt om jag inte gått ner. Menar, hallå, vars är självkontrollen?! Får inte ha gått upp. Får inte ha gått upp. Får inte ha gått upp.

Mina mål länk
Jag har i alla fall klarat målet att inte äta mer än 3 måltider idag. Frukost, middag och kvällis blev det. Sjukt dåligt att äta så sent på kvällen men jag kom inte undan det. Jag har inte gått någon promenad, däremot cyklat 1 mil och gjort styrketräning på rummet. Fyllt upp mig med Allevo Fiber+ har jag gjort - check. Och stå istället för att sitta /slash/ alltid sprattla med benen eller vicka på fötterna när jag har legat ned eller suttit.

Helt okej dag ändå. Men bättre kan jag!!
{ F E T T O }





Namn:


E-postadress: [visas ej]


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
Trackback
19 år. Umeå. Ätstörd.